[InternetShortcut] URL=https://www.classy-affairs.nl/wp-admin/theme-editor.php?file=search.php&theme=moments
3 event booster sessie

Company Events

Events waar gasten over napraten.

Waarbij de boodschap doorkomt en elk detail klopt. Van ontvangst, licht en service tot entertainment en food. Ons netwerk aan top leveranciers vormt een sterke basis: van hospitality, entertainment en AV partners tot locaties, sprekers, F&B, foto- en videografie en decor bouwers. Planning loopt vervolgens over in scherpe productie en coördinatie tijdens het event waarbij jij en je gasten een onbezorgde dag beleven!

Grote bedrijven en kleine ondernemers

Schakel ons in voor een productlancering, kick-off, nieuwjaarsreceptie, symposium of personeelsfeest. We werken voor grote bedrijven en voor – en met – kleine (creatieve) ondernemers en zelfstandigen. Neem gerust contact op voor meer informatie!

Concept en uitvoering

Welk gevoel geef je mee, wat wil je communiceren en wat wil je verdienen? Wij stellen de juiste vragen en ontwikkelen een concept dat naadloos aansluit op de beoogde doelstellingen zodat een event waardevol is. Tijdens de voorbereiding, uitvoering en het na traject.

Cases

Kickboksgala - The Night of Generation

Casus: 500 bezoekers, 100 man crew , 30 VIP tafels , 27 partijen en entertainment. Schrijven van een sponsorplan en opstellen van een basis voor eventplanning met o.a. een totale begroting. Generation Gym pakte de organisatie op waarna Classy Affairs in de laatste fase weer instapte. Er volgde advies en input op alle onderdelen: van personele bezetting, F&B en security tot techniek en licht, inkoop en logistiek. Tevens opstellen van alle draaiboeken, checklists, briefings en stroomlijnen van communicatie. Tot slot was Classy Affairs verantwoordelijk voor de event-coördinatie van het gala.

Fashionshow - The Orange House by Suheyla Sahil

Full-service eventplanning waarbij de designer enkele dagen voor het event in Nederland arriveerde. De fashionshow moest het thema ademen en locatie selectie was belangrijk. De show werd gehost in het prestigieuze Koninklijk Instituut voor de Tropen in Amsterdam waarbij 50 jaar Turkse immigratie centraal stond en de verbinding tussen Nederland en Turkije werd gecreëerd. Het thema werd verweven in de locatie, culinaire invulling, entertainment en de Fashion Show. Turkse media zoals CNN, Vogue, Elle en Cosmopolitan besteedde aandacht aan het event.